» » طراحی سایت مدیران آفیس توسط نیکان

خبر های نیکان

طراحی سایت مدیران آفیس توسط نیکان

طراحی سایت مدیران آفیس توسط نیکان

 گروه مهندسین نیکان با تکیه بر دانش و تجربه خود در بازار کسب و کار ایران، ایده ای نوین را با ارائه وب سایتی جدید به نام مدیران آفیس به آدرس www.modiranoffice.com اجرایی نمود.
مدیران آفیس، دایرکتوری کاملی از تامین کنندگان تجهیزات و لوازم اداری است که هر آنچه را شما برای تأسیس، راه اندازی، تجهیز و توسعه شرکت، سازمان یا دفتر کار خود نیاز دارید به شما معرفی و تعداد انبوهی از تامین کنندگان آن کالاها و خدمات را عرضه می‎نماید. شما می‎توانید در کوتاهترین زمان ممکن و کاملاً رایگان، گستره عظیمی از تامین کنندگان و ارائه دهندگان کالاها و خدمات مورد نیاز برای دفتر کار خود را بررسی، خدمات و محصولاتشان را با هم مقایسه، بهترین و مناسب ترین آنها را انتخاب و با آنها ارتباط برقرار نمایید. همچنین با ورود نوع صنف و شغل خود، از تجهیزات و ملزوماتی که هم صنف‎ها و همکاران شما در دفتر کار یا کسب و کار خود استفاده می‎نمایند اطلاع یافته و با تهیه آنها، کسب و کار خود را توسعه دهید.
اگر شما تامین کننده تجهیزات اداری و ملزومات مورد نیاز یک شرکت یا کسب و کار هستید، می‎توانید با ایجاد پروفایل در سایت، اطلاعات کاملی از سازمان، محصولات و خدمات، پروژه‎ها و نمونه کارهایتان در آن درج نمایید تا کسانی که به خدمات یا محصولات شما نیاز دارند، از طریق جستجو در سایت شما را یافته و با شما ارتباط برقرار نمایند.
همچنین می توانید جهت افزایش کارایی، محصولات و خدمات خود را آگهی کنید تا در دسترس بازدیدکنندگان قرار گیرند. این امر بر افزایش ارزش برند و در عین حال میزان فروش شما تاثیر به سزایی خواهد داشت. همچنین به کرات اعضایی وجود دارند که تامین کننده هستند و کالا,خدمتی برای عرضه دارند و در عین حال خود متقاضی خدمات دیگری برای شرکت خود هستند که دیگر تامین کنندگان سایت، آن را ارائه می‎نمایند؛ آنها ‎به راحتی می‎توانند با یکدیگر تعامل و تبادل اطلاعات نمایند

Rated 5/5 based on 2133 reviews
طراحی سایت
Rated 4.5/5 based on 421 reviews

Copyright 2006-2019 Web Designed By Nikan Engineers Group ©