طراحی سایت فروشگاهی
با افزایش روز افزون ترافیک,الودگی هوا,هزینه های رفت و امد,خطرات احتمالی(تصادف,سرقت و...)وافزایش مشاغل و دقدقه های جامعه بسیاری از مردم به دنبال راهی کم هزینه تر,راحت تر,سریع تر و مطمئن تر هستند که از ان طریق بتوانند محصولات مورد نیاز خود را تهیه و خریداری نمایند,از همین رو طراحی سایت فروشگاه اینترنتی می تواند راه حله خوبی جهت حل تمامی این مشکلات باشد.
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی از جالب ترین و کم هزینه ترین روش های فروش و ارائه محصولات است که امروزه با فراگیر شدن هر چه بیشتر دنیای مجازی اهمیت بسزایی در میان مصرف کنندگان ,صاحبان مشاغل,فروشندگان و.....پیدا کرده و توانسته بسیاری از مشکلات اقشار جامعه را بهبود بخشد.
طراحی سایت های فروشگاهی دارای طرحی کاملا شکیل هستند تا بتوانند در نظر مشتریان سخت پسند همانند ویترین یک فروشگاه لوکس و مجلل نمایان شوند.
بهترین راهی که فروشندگان,صاحبین مشاغل و تجار از ان طریق میتوانند کسب و کار خود را رونق بخشند طراحی سایت فروشگاهی است تا بتوانند محصولات خود را با کمترین هزینه ی ممکن به نمایش در اورند و یک بازار فروش مناسب در فضای مجازی برای خود ایجاد کنند.
فروشگاه های مجازی می توانند اقلام گوناگون و متنوعی از کالا و محصولات را در ویترین خود به معرض نمایش در بیاورند و عملا اقلام کالا و محصولات طی مدت زمانی نه چندان طولانی افزایش میابد و بعد از گذشت مدتی این اقلام به بیش از هزار قلم کالا میرسد به همین دلیل نحوه مدیریت یک سایت فروشگاه اینترنتی,تسریع بروزرسانی قیمت ها,افزودن و یا حذف کالا از فروشگاه,مدیریت اسان و سریع سفارشات و تحویل به موقع کالا از مهمترین موارد طراحی سایت فروشگاهی است که به دقت و جدیت فراوانی نیازمند است.
چند فاکتور ضروری و مهم که در خصوص طراحی سایت فروشگاهی باید رعایت شود:
1-حساب کاربری و سبد کالا مختص به مشتری
2-افزودن,ویرایش و حذف به موقع کالاها ومحصولات
3-سیستم هوشمند و انلاین انبارداری جهت اطلاع رسانی سریع موجودی انبار
4-سیستم تحویل کالا به مشتری(معمولا پیک موتوری)
5-سیستم پرداخت انلاین
6-کاتالوگ,تصاویر و جزئیات کامل تمامی محصولات
7-سیستم محاسبه ی تخفیف(در صورت سفارش مشتری طراحی سایت فروشگاهی)
8-امکان مقایسه محصولات سایت با یکدیگر
9-پشتیبانی و اطلاع رسانی 24 ساعته به مشتریان
10-اگاه سازی مشتری از وضعییت محصولی که خریداری نموده
11-دسته بندی محصولات در طراحی سایت فروشگاه مجازی
اما بدون بازاریابی و معرفی یک برند به جامعه وجود بهترین محصولات در شکیل ترین فروشگاه ها تاثیر زیادی نمی تواند داشته باشد.
در دنیای مجازی موتور های جستجو(مانند:گوگل,بینگ,یاهو و...) نقش بازاریاب را ایفا می کنند و یکی از مهمترین پارامتر های طراحی سایت فروشگاهی,بهینه سازی طبق معیارهای خاصی است که موجب کسب بهترین رتبه در نتیجه ی کاوش موتور های جستجو میگردد.
میزان اندکی از این معیارها توسط فردی که طراحی سایت فروشگاهی را انجام می دهد و به نسبت مقیاس عمده ای از کار بهینه سازی سایت و تولید محتوا به عهده ی وب مستر یا مدیر سایت می باشد.
Copyright 2006-2019 Web Designed By Nikan Engineers Group ©