» » چگونه در شبکه های اجتماعی تبلیغات کنیم؟

مقالات

چگونه در شبکه های اجتماعی تبلیغات کنیم؟

چگونه در شبکه های اجتماعی تبلیغات کنیم؟

چگونه در شبکه های اجتماعی تبلیغات کنیم؟

عنوان این مقاله ممکن است شما را متعجب کند و حتی به یاد ستادهای انتخاباتی و رویدادهای مشابه بیندازد. اما صبر کنید. شما دقیقا در جایی هستید که می خواستید باشید.
هنگام راه اندازی هر کسب و کاری اعم از بزرگ و جهانی یا کوچک و خانگی، سوالی که در ذهن ما ایجاد می شود این است که چگونه باید در شبکه های اجتماعی برند، خدمات یا محصولاتمان را تبلیغات کنیم؟ چطور آنها را به مخاطب معرفی کنیم و در ادامه، چطور او را ترغیب کنیم که از ما خرید یا با ما همکاری کند.
دیدید در جای درست ایستاده اید؟

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی، نوعی تبلیغات و بازاریابی است که پیام تشویقی و تبلیغاتی خود را از طریق اینترنت به کاربر می‎رساند. از نظر جامعه ی مخاطب و هزینه، این نوع تبلیغات، پر مخاطب ترین و مقرون به صرفه ترین به شمار می رود.  پیدا کردن جامعه ی هدف و بازاریابی برند، مقوله ای است که نیکان می تواند در آن به شما کمک کند. پس از مشخص شدن جامعه ی هدف، بهترین مدل برندینگ و تبلیغ اینترنتی متناسب با کسب و کارتان را طراحی کنید و به استقبال موفقیت بروید.

چگونه کسب و کار جدید خود را تبلیغات کنیم؟

نیکان برای پاسخ به این سوال، برای شما پیشنهادی دارد. در سطح وسیع و به هر شکل که می توانید، ذهن مخاطب را درگیر کنید. در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام، توییتر و ... سوالی را مطرح کنید که پاسخش در مشت شماست. بگذارید مخاطب هنگام دیدن تبلیغات اینترنتی شما، فکر کند و با چالشی در ذهنش مواجه شود. ما هم به شما کمک می کنیم سوالتان را پیدا کنید. در آگهی های مربوط به رسانه ها، تبلیغات های محیطی مثل بیلبوردها، تراکت ها و ... نیز می توانید از این توصیه ی تبلیغاتی استفاده کنید.

تبلیغات اینترنتی موثر

مختصر بودن، ویژگی بارز تبلیغات موثر است. مهم نیست شما در چه فضایی تبلیغ می کنید. این روزها کمتر کسی حوصله ی خواندن مطالب و پست های طولانی در تلگرام و اینستاگرام یا دیدن و شنیدن آگهی های بلند تلویزیون را دارد. همچنین پوسترهای مینیمال و تک رنگ با فونت های محدود، هم توجه بیشتری را به خود جلب می کنند و هم بهتر در حافظه ها می مانند.
 
 

چگونه مخاطب را در شبکه های اجتماعی از دست ندهیم؟

از دست دادن مخاطب، آفت بزرگی است که می تواند جایی که شما کسب و کارتان را آغاز کرده اید و مخاطب هایتان هم شما را پیدا کرده اند، گرفتارتان کند. بعد از تبلیغ کسب و کارتان، باید مخاطب را خصوصا در شبکه های اجتماعی دنباله رو خود کنید. به تبلیغات های تعاملی توجه کنید. تبلیغات هایی که خود مخاطب در آنها نقش دارد. تعامل در تبلیغات، همان چیزی است که این آفت را از شما دور می کند و باعث می شود به طیف وسیع تری از مخاطبین دست پیدا کنید. کافیست مخاطب متوجه شود علاوه بر خودش، اطرافیانش هم به محصولات و خدمات شما نیاز دارند. می توانید برای معرفی کنندگان، جوایزی هم در نظر بگیرید.
 


Rated 5/5 based on 2494 reviews
طراحی سایت
Rated 4.5/5 based on 421 reviews

Copyright 2006-2019 Web Designed By Nikan Engineers Group ©